KAKAK

By Ainin Alya - November 10, 2012

Aku disini dilahirkan sebagai anak bongsu dari 8 adik beradik ( Keluarga yang terlebih meriah) , so memang aku TIDAK PERNAH dipanggil kakak or kak or sis. Sebelum ni pun, aku memang tidak selesa untuk "membahasakan" diri sebagai kakak. More kepada seganlah~ Rase macam diri ini semakin tua. Dengan perangai aku yang memang susah nak bertegur sapa dengan orang ni, makin kuranglah orang yang memanggil diri ini KAKAK. Akhir-akhir ini (hahaha,cikgu B.M. aku mesti bangga dengan aku) ada la seorang junor aku yang aku bagi GREEN LIGHT untuk panggil aku KAKAK~

Hehehe, seriously she is the only one that aku approve untuk panggil KAKAK. Yang lain tu, aku kureng sikit baginye. Macam tak ikhlas jew la aku melayan orang lain nye~.

Tapi dengan  adik aku ni, aku jadi lain macam sikit, Suke jew melayan karenah dia. Jakun doe dapat adik. Umur dah 20 Tahun baru nak dapat adik. Nak mintak adik dengan MAMA confirm tak dapt lah. Terpaksa la aku mencari adik sendiri. Mungkin aku ni kurang pengalaman menjadi kakak, macam over sangat dengan adik aku ni, tapi tak kesah la, as long dia selesa dengan aku, dan aku selesa dengan dia cukup la tu.



Gambar curi dari facebook  dia, Miss Atieyra Ibrahim (name ayah kita orang sama). Gambar ini adalah gambar kegemaran saya. Saya sangat suka gambar ini. Saya pun tidak tahu kenapa.

Dia sekarang second year dekat kolej aku. Tapi baru jew start rapat semester ni. Reason kita orang rapat sangat-sangatlah tidak best. Hehehe. Kak suke jew reason kita rapat tu. Nak cakap pasal dia ni yang aku suka, senang jew~ Aku memang nak ADIK yang faham aku, dan aku rasa kita orang ada KIMIA yang buat aku mudah selesa dengan dia. Kak hope sangat hubungan SISTERHOOD kita ni lasting sampai bila-bila ( Macamla irah ade link blog aku ) Hehehe.

Love you always dearest Irah~ Kak harap hubungan Irah And Awang tu berkekalan.
 I always pray the best for you guys :)

Sekian Terima Kasih,
Salam  10-11-12~ :)

  • Share:

You Might Also Like

0 comments