MEET THEM IS MIRACLE~

By Ainin Alya - November 12, 2012

Khas untuk mereka di KOLEJ
Selain SAHABAT yang sentiasa ada disamping aku. Semasa aku ketawa, semasa aku menangis, semasa aku mencarut buat assignment, semasa aku demam, semasa aku macam-macam lagi la, aku masih ada KAWAN yang ada disamping aku. Memberi semangat untuk aku teruskan semua yang aku buat ( termasuk mencarut ) so aku sangat menghargai setiap kata-kata dan tindakan kalian.

Mungkin hubungan aku dan mereka ni tidak seakrab aku dan AJA, tapi mereka ini tetap penyebab utama aku SENYUM bila aku hampir MENANGIS, aku RAJIN ke kelas bila aku memang MALAS, aku PERGI ke cafe bila aku lagi RELA makan maggi~.

Mereka ini lah yang bagi idea yang bernas tiap kali dapat tugasan baru, teman tengok cerita hantu, teman pergi mcD 7 orang satu MYVI, teman tidur dekat fakulti, teman makan atas kotak tepi jalan. Macam-macam la benda yang tidak masuk akal. Kekadang tu aku terfikir, kalau aku berkawan dengan orang lain, adakah aku akan merasai pengalaman yang macam ini. Pengalaman yang bagi aku cukup berharga.

Entry aku yang kadang-kadang macam JANDA DALAM EDAH ni memang meleret-leret.
So nak dipendekkan cerita akan aku senaraikan mereka-mereka yang aku maksudkan.

1) NURUL JANNAH a.k.a. ALANG ( My Halang )
Kawan yang abgi aku sangat-sangat memahami dan jujur dalam berkawan. Selalu ada dengan aku masa aku susah dan senang.. ( sayang mu bagai la )


2) TUN NATASYA FARHAN a.k.a SHA
Sha ni memang partner aku dalam bab MENGILAI, BERGALOK,MENGEKEK
Memang teramat serasi tiap kali aku nak bersuka ria
3) NUR AZIERA a.k.a GEE
Gee ni pendiam sikit. Banyak mendengar dan ketawa. Tapi lately dia punya lawak lebih dari aku. Selalu datang ke"sewang"an masa semua tengah sibuk. Masa tu GEE akan menyerang dengan status dan tweetnye

 
4) NAZIRAH a.k.a JIA
Jia ni PEMBELA & PENTERNAK hamster yang berjaya. Dah boleh buka business sendiri ( Terima Kasih Sebab Jual Hamster Dekat AJA dan Menganggu Tidur Saya). Jia ni serius, design dia serius cantik dan dia punya ketawa sangat unik.
Saya sangat menghargai kesudian kalian untuk menjadi kawan saya dan menghargai saya. Terima kasih kerana ada bersama saya PADA ZAMAN KEJATUHAN SAYA (faham kan) Saya sayang awak semua bagai~

Sekian Terima Kasih,
Salam CARRYMARK rendah~ :'(

  • Share:

You Might Also Like

6 comments

  1. trime ksih juga kerana telah menjadi kawan sy dan sokmo puji sy....walaupun sy tau mnde tu hny napok baik pd awk....hehehe....sayang awk jgk <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Segala puji-pujian yang saya hulurkan tu ikhlas.. biar la org kate nape pun ke awok, sy dop heran bab sy kenal awok :)

      Delete
  2. klu bleh nk kwn sapa ble2....jgn pisoh...:D

    ReplyDelete
  3. hahahahaha OFKOS ! WAaalaikummussalam..nice entry . ^^ ... carrymark rendah tooo

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe.. carrymark cukup cukup makan.. haha nice entry awak lagi~

      Delete